Moooon

Halmstad ikväll med Elin & några till :D Miiicket trevligt! Fast ska jobba imorrn... men bara 8.45-14.00 så det funkar. Får ta det lugnt ikväll. Hade varit skillnad om jag jobbat till 16.15, då hade det nog fått bli hemmakväll.

Blir Moon ikväll. Gratis inträde, that's nice. Kul, eftersom jag bara varit där en gång, och då var jag där inne i 5 min haha ;D Minns knappt hur det ser ut, så det får man se ikväll då jao.

Usch, ska jobba hela helgen. Jobbat idag, ska jobba imorrn och söndag också blev det nu. Hade lite planer inför Lördagkväll, men det kanske går ändå. Jobbar bara 9-14... och det är pengar iallafall $$

Haha, hoppas jag slipper stå på torget iallafall ;) Vi har ett stånd precis utanför affären där vi säljer blommor och grejer. Så fick byta av Janna som jobbar där idag så hon kunde få lite rast. Det är skönt att stå där ute, men lite hemskt eftersom jag varken vet vad blommorna heter eller vad dom kostar. Vi har en liten lista med priserna så klart, men den hjälper ju inte mig när jag inte kan namnet på blommorna!

Så idag när jag stod där snackade jag lite med Eve, så sa jag halvt på skoj "Jag är livrädd när jag står här ute", vilket en gubbe hörde. Så han började fråga om jag inte hade någon prislista och så, jag bara jodå. Sen frågade han typ ut mig om vad hälften av blommorna kostade! Han skulle inte ha några heller, så kändes som han gjorde det lite för att jävlas med mig ;) Störigt, fast han kan ju ha skämtat också...

Nyss varit på Systemet :) Köpte lite vin & cider. Me like, me like. Selma hade damp här hemma när jag kom hem, hon sprang på väggarna typ. Damp-katt! Måste börja fixa mig strax, förfest kl 19!

Pysshej<3

Spegelbild
Jeanstights & ljusgrå tröja. Mysigt ;D

Om man kollar in mot sovrummet direkt i början ser man
Selma galoppera över sängen ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0