Moon-Night (d)

Halmstad igår då jao ;) En mycket trevlig kväll, men är sjukt sliten idag. Sov lite i soffan innan tillomed, hehe..

Utgång med Elin, Becki & några av Elins vänner. Fick bli bussen in runt 23, vilket gjorde att vi inte han med något förfestande på Asian Palace (Gratis inträde till Moon gällde till 00 trodde vi, visade sig sen att det var till 00.30) men det gjorde inte så mycket, vi drog direkt in & började dansa ;D

Kvällen gick sjukt snabbt! Då vet man att man haft roligt iallafall :) Åhh, och tror ni inte jag hinner med att skämma ut mig med? Jag & Becki var på väg ut, så letar jag efter nånstans att göra av cidern. Så ser jag ett bord framför mig, så det enda jag har i huvudet är; "Boord, ställa cider på bord!" När jag nästan är framme vid målet känner jag att marken under mig försvinner i form av ett fett trappsteg! Så jag flyger ner på marken + tappar mina skor (Ännu mer förnedrande att tappa skorna också liksom!

Innan jag ens fattat vad som hänt känner jag hur någon lyfter upp mig, en jättesnäll kille som iakttagit fallet ;) Sen tar Becki upp mina skor & ger mig dom, medan jag står & typ garvar ihjäl mig. Enligt mig är skratt det bästa sättet att ta till när man skämmer ut sig ;)

Runt 1-tiden var det dags för mig att försvinna ett litet tag ;) Businness businness... kind of.

Runt 2.30 kom pappa och hämtade upp mig. Flög typ i säng direkt när jag kom hem ;) Sov cirka 3 ½ timme, sen var det dags att jobba...

Nu kommer här lite bildeeer:)
Moi!
Bestämde mig för att vara lite färgglad.. det är sommar & då vill man vara söt:)
Outfit
Ingen bra bild, men får duga. Kvällens outfit, fick inviga mina nya pumps :) Iiiihh!
Eliin<3
Stadig på handen med ;) Blev fotografering i bussen!
Angelika & Becks<3
Små barn i baksätet på buss ;)
Söta baarn<3
Hela gänget typ:) Kom en till sen, mycket trevligt! Alltid kul när man e många:)
Utanför Moon
Jag & Becki fann en kompis utanför Moon, haha!:D Hon var mormor.
Miih
Det var allt för denna kvällen:) Haha! Pusspuss : *

Kommentarer
Postat av: Robin

fin du=)

2009-06-01 @ 12:34:37
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0