Ishockey

...är trååkigt! Men bättre än fotboll, för dom slåss mer i Ishockeyn :) Hihi! Fått mat av andra idag. Först hemma hos Camillas syrra Sofie fick jag våfflor till frukost, gott gott ;) Sen hängde jag med hem till Camilla o hennes Daniel & fick makaroner me köttbullar. Sen kollade vi lite på ishockeyn. Det stod mellan Sverige-USA. Låg 2-1 till Sverige när jag körde hem så antar att vi vann. Hoppas det, även om jag egentligen inte bryyyyr mig ;D

Hade kul me Millas katt Bamse. Dock försökte han lura in mig i sovrummet hela tiden, den lilla snuskkatten! Vet nog vad han var ute efter... Vi lekte med ett gummiband. Till slut hamnade det på Bams huvud som ett hårband. Han liknade en indiankatt :)

Så nu sitter jag här helt seg. Fyfan vad det spänner i benet, funderar på att ta en värktablett så smärtan lindras. Har verkligen cpont, får halta fram ;) Ser utvecklingsstördt ut.

Nej, nu ska jag käka. I'll be back later maybe ;)
PUSS<3

Förnedrad katt
"Jag är en Indian, jag är en Indiaaaan!"

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Haha ja men typ! Läskigt :D

Allt bra med dig och så? :)

2009-05-10 @ 20:04:14
URL: http://mollymus.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0