iPod!

Skaffat en liten iPod till min blogg :) Ni hittar honom på vänster sida i menyn. Med tanke på att musik är en viktig del i mitt liv, så tänkte jag att den passade bra in på min blogg! Och så får även ni som gillar samma musik som mig lite tips på bra låtar. Är en blandning av gamla & nya låtar på den. Får försöka att uppdatera den lite ibland med ju.

Och vi har fått tillbaka vattnet! Eller lagat kranen rättare sagt. Så nu har vi en ny kökskran.. han är mycket fin :)

Nu ska jag laga mat, är sjukt hungrig.

Ciao!<3
Tadaaa!
Han är finare än den gamla tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: Sis

2009-05-29 @ 09:56:06
URL: http://Jenize.blogg.s
Postat av: adhd sis.

Oj, blev fel där uppe.. men hallå!! det var ju en sån jag ville att det skulle va. Fan va najs, mycket snyggare än den gamla :-D

2009-05-29 @ 09:57:54
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0