I love my pussy..

..cat! Kelat med både Pysen & Selma idag en massa. Så söta. Det åskade & blixtrade innan här, så Pysen blev jätterädd! Stackars liten, han skakade tillomed. Lille smygbög-katt hehe ;)

Jobbat idag. Sista dagen imorrn, skönt. Sen blir det utgång på kvällen :) Ville till Galejan i Halmstad eftersom det är en fet fest där, men de jag hade tänkt fråga om att följa med ville till Karsefors. Så får se, hänger antagligen med det. Där kan vara kul eftersom det är mycket folk man känner där, men är mest sugen på Halmstad.

Usch, känner mig trött & blek idag. Är alltid så när jag har gått upp tidigt, man blir helt sleden. Så skönt att det är sista jobbdagen imorrn. 8.45-16.15.. segt, men som sagt; $$$ ;)

Är seg på att blogga när jag jobbat med, blir helt cp-seg! Men det ska ändras :) Hoppas jag... aja, nu ska jag nog kolla lite TV & bara chilla. Ska lägga mig i tid ikväll så man är utvilad imorrn.

Pusshej!<3

PussKatt
Selma kom & la sig med mig i fåtöljen när jag kollade TV. Myskatt:)
Aint I cute?
Pysen-sötnos tog skydd från åskan i sin rosa lilla bög-koja. Aww<3

Kommentarer
Postat av: Malin!

Den katten som är på den översta bilden, är vääädligt lik min katt :O

haha, och han är med rädd för åska, stackars så liv:)

2009-05-22 @ 22:14:14
Postat av: Jenny <3

Haha, Pysen har en dubbelgångare då asså?;) Aww eller hur, jättesynd om dom!

2009-05-23 @ 07:51:53
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej gumman!!!

har fixat så ja kan hjälpa dig med en ny header..

ifall du ville ha en.

skulle själv behöva din hjälp med min header.. den har liksom blivitt mindre.. vad är felet?

need your help

2009-05-23 @ 13:24:53
URL: http://gosnosen.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0