Hjälp! Jag är me i en Japansk TV-show

..har jag kollat på ikväll! Ganska underhållande faktiskt, om man är uttråkad ;) Tycker däremot hon Anna Book verkar helt jävla störd i huvudet. Aldrig haft något emot henne innan, tills jag började kolla på detta. Mina anledningar till detta är;

1) Hon bölar hela tiden?
2) Hon är bråkig
3) Hon liknar en boll

Haha, nej det 3:e är ingen riktig anledning. Har hört att hon har en sjukdom, men när man beter sig så illa kan man gått ha det... nästan. Hon snackade skit om Johannes Brost. Visst, deras bråk var väl ömsesidigt men måste hon hålla på & överdriva i TV:n? Typ sitta & säga högt att hon hoppas han åker ut, till programledaren och allt. Så jävla onödigt.

Bölandet. Hon bölar ju fan hela tiden där, idag förstår jag varför, men annars överdriver hon ganska mycket tycker jag. Dom skulle brottas, så råkade Dogge ta tag lite fel så det knäckte i hennes nacke. Vad gör hon? Jo, börjar storböla som en liten unge & ställer sig i ett hörn. Sen säger hon framför kamerorna, med tårar i ögonen "Dogge är som en bror för mig, men han gjorde mig illa. När han gjorde mig illa kände jag att det var med flit, sen kan han säga vafan han vill".

Det knakade rejält, så jag förstår att hon blev rädd & så. Men vafan, hur kan hon tro att han skulle göra det med vilje?? Man såg på honom efteråt att han mådde dåligt över det, han sa det till kamerorna med "Man känner sig dålig". Tycker hon känns som en riktig Dramaqueen, ska göra allt värre än det är.

Tyvärr blev det inte hon som åkte ut, utan Sandra Dahlberg. Synd. Nästa vecka kommer Johannes Brost tillbaka (Föresten så bor han här i Laholm :) Grymt, haha!) så då lär det väl bli mer skitsnack från Anna Book.

Nu måste jag nog strax lägga mig, om jag kan med andra ord efter all kaffe ;)
Gonatt <3

Hela gänget
Hela gänget samlat :) Men nu har en del åkt ut ju...
Spegelbild
Gonatt på er! (Observera kossan nedanför spegeln, hahaha)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tore kullgren är min hjälte! han började fan böla för att han skrapade sin haka! HAHA! love him!

2009-05-15 @ 00:57:11
Postat av: Jenny <3

Haha, naaw men han e väl lite efter med så då är det tillåtet ;) Stackars lilla barn!

2009-05-15 @ 01:00:00
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: stina

Ny film på min sida,. Upptäck hur snabbt allt kan försvinna om vi inte ser upp, tänker till och uppmärksammar oss mer. Drive safe är en film om hur verkligheten kan slita oss samman. Var rädda om er, varandra Kram Stina.



ps kolla även filmen om barnmisshandel tre inlägg ner. Budskapet måste runt i världen. Kram

2009-05-15 @ 15:49:05
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0