Hemmafru

Känner mig som det ja! För jag har varit duktig & lagat köttbullar :) Inte såna äckliga, redan klara köttbullar som man bara värmer upp, utan egna som man rullar! Det är fantastiskt, för jag är ingen bra kock. Lagar aldrig sån riktigt mat och när jag väl gör det vill jag ha massa beröm ;)

Usch, ska egentligen dra till gymmet strax men insåg innan att det är nog inte lönt för min del på grund av mitt jävla ben. För jag klarar inte ens göra hälften av övningarna. Onödigt dra dit & inte kunna göra så mycket, kostar bara bensin då. Otroligt irriterande att ett litet fall på fyllan kan skada en så mycket. Men ska försöka göra lite situps och sånt här hemma, för jag behöver min dagliga träning ;)

Imorrn ska jag in till arbetsförmedlingen med mamma & fixa fram några papper så jag kan få mitt lilla, lilla bidrag någon gång. Är verkligen helt pank, och ett par veckor kvar tills sommarjobbet börjar. Mamma ska med eftersom jag är blond :) Nej, men med tanke på att jag inte fått mitt bidrag än (Man ska få det efter 3 mån) är det något jag missförstått. Eller snarare dom som "glömt" ge mig papper & information. Hade ingen aning om att man skulle skriva på ett papper, dom kan ju förklara det. Jag vet väl fan inte hur det går till? Bajsarbetsförmedling.

Snuskkött
Här är köttfärssmeten som jag blandade ihop. Fin.. ;)
Köttbolls
Uppradade köttbullar som jag rullade med mina bara händer!
Schteek
Köttbullarna ligger & schtekish bredvid ful kastrull med spagetti.
Voila!
Klaaar :)
Cp-öga
Jag & syrran fulade oss vid matbordet. Jag är lite sleden vilket
man ser på mitt fula öga som kikar fram ;)
TopSnigol
Josse är oberedd, men lyckas ändå få till bilden som en model ;)
*Smack*
Jag & mina a la Angelina Jolie-läppar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom och gör köttbullar till meeeej

2009-05-12 @ 13:33:38
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0