Godmorgon!

Vaknade för knappt en timme sen :) Normalt. Hoppade in i duschen eftersom jag både kände mig & såg för jävlig ut! So now I'm fresh again! Kokar mitt dagliga frukostägg. Mums.

Har fortfarande cpont i mitt ben, men det är mycket bättre sen igår. Tur, eftersom jag ska gymma ikväll! Men behöver ju inte använda mitt smalben när jag gymmar ändåså ;) Tror jag...

Har inte så mycket att skriva eftersom det inte hunnit hända så mycket under min dag, haha! Men jag återkommer givetvis senare ;) Tror jag ska spela lite sims nu... föresten kommer Sims3 ut den 4:e Juni :) Datanörden i mig längtar! För er som e intresserade av Sims3 är det bara att gå in & läsa på www.thesims3.com

See ya later, Pusshej!

Sims 3
Ser mycket verkligare ut :) Bara 24 dagar kvar...
Sims 2
Min nuvarande simgubbe ;)

Kommentarer
Postat av: Allyxandria

Här har du en till som längtar! xD Haha!

2009-05-11 @ 22:49:18
URL: http://allyxandria.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0