GODDAMN

...Vilken sköön låt! Jag tror jag dör.. spelat den hela dagen typ.

Varit hos mamma ikväll & käkat. Vi grillade :) Me like that. Jaffa var glad hund för hon fick ett nytt gosedjur, så hon sprang rundor med det. Vi kollade på Rent hus, äckel-päckel. Men fint blev det sen. Stackars katter som var tvungna bo i det huset, höhö ;)

Nu är det strax läggdags. Klockan är 23.10 och jag ska upp kl 7.00 imorrn så det är bäst vara ordentlig. Tycker synd om mig själv, för känner redan av träningsvärken. Detta är fan inte bra asså ;)

Först kolla Sex & the city som jag spelat in på min älskade boxer, sen nanna kudden. Myyys..

Gonatt <3



Yes.
Gonatt på er mina små barn :)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0