Du riechst so guut

Jag tror det är dags att avlägsna sig från mammas laptop nu. Mina ögon börjar bli cp, dom pallar inte skärmen. Ska nog ut och gå en runda. Börjar må lite bättre nu, druckit massa te med honung i. Mums :)

Satt & kollade olika Youtube-videor. Kom att tänka på mina gamla älsklingar Rammstein. Det är sjukt hur man kan gå från Rammstein till hiphop/reggaeton. Men tycker fortfarande dom är bra, dom är annorlunda från alla andra töntiga rockband.

Var på deras konsert 2005 i Göteborg, shit vilken upplevelse! Kan säga att jag var nog typ den enda där med blondt hår, kort dieselkjol & vita pumps (Haha, kommer tillome ihåg vad jag hade på mig! Det var en bra dag) Var ju mest hårdrockare där med svarta kläder & nitar. Vi stod nästan längst fram också, jag & min dåvarande pojkvän :) Finns nog ingen som har grymmare konserter än dom, för det händer så mycket på scenen.

Tror jag måste se dom någon gång mer i mitt liv, tycker ju fortfarande om dom.

Nej, nu ska jag ut & gå en promenad, sen får jag nog köra hem. Orkar inte ligga i mammas soffa mer nu ;) Lägger ut en av Rammsteins bästa låtar så länge. Den e asgammal, men bra. Tycker jag :) Sen kan jag inte låta bli & tycka att sångaren är sexig. Vet inte varför, men han bara e det. Lite gammal dock...

Rammstein - Du riechst so gut



Sjuukis
Och här får ni en ful men färsk sledishbild på mig bara för att det
är kul. Man kan ju inte alltid vara snygg ;)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Svar: Tack. :)

2009-05-07 @ 21:32:04
URL: http://agge1.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0