Drive Safe

Sorry att jag inte uppdaterat bloggen idag, har haft fullt upp! Först gymmet (Där en jobbig gubbe stod & snackade me mig så jag inte kunde koncentrera mig. Visst, sociala människor är jättetrevligt men inte på gymmet!) sen blev det Halmstad med Louise :) Köpte finfina saker, bilder kommer upp imorrn.

Så nu är det sminkdags, sen bär det hem till Eve. Kommer nog bli en bra kväll känner jag, är jättenöjd med min outfit.

Eftersom jag inte har några färska bilder att lägga ut får det bli en bra video om bilkörning. En tjej som gjorde reklam i min blogg om den, blev lite sur över reklamen. Men det var ett bra budskap hon hade på sin blogg iallafall!



Jag rös i hela kroppen när jag såg den. Så sorgligt. Man behöver inte ens köra snabbt för att orsaka sån kaos. Så tycker detta är en bra film att lägga ut nu till helgen med, eftersom det är då mycket olyckor sker. Folk som kör påverkade m.m. Så tänk på detta när du sätter dig i bilen ;)

Nu har jag lite bråttom!
Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: elin

usch vilken hemsk video:/

2009-05-15 @ 20:16:27
Postat av: stina

Helt ärligt så var det inte menat som reklam. jag respekterar att folk inte vill ha reklam. Men jag såg detta som ett budskap som behöver nå världen. Jag respekterar ditt beslut och ska inte skicka länkar till min sida hädan efter. dock läger jag ut sånna här videos för världen var 3:e dag. Hoppas du inte tog allt för illa upp... Tack för kommentar Kram Stina

2009-05-15 @ 21:29:58
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Hugo

Sett reklamen förut, riktigt bra faktiskt. musiken gör jäävligt mycket!

2009-05-15 @ 22:06:27
Postat av: LIENE

sv: okej, tur att den var rätt billig ändå den kameran:)

2009-05-15 @ 22:20:28
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: stina

Skönt att höra =)

Kram Stina

2009-05-16 @ 17:11:09
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Hampus...

Den e härligt bra den reklamen älskar låten ;) My immortal - Evanescence Sjukt jävla bra... !!

2009-05-25 @ 04:33:23
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0