Damp?

Mitt öga har tics! Det har ryckt i princip hela dagen! Läskigt OCH jävligt jobbigt :S Ögonlocket liksom smårycker till ibland. Blir typ bara värre & värre, haha! Någon sa symptomet kallas "damp-öga". Hmm, kan ligga någonting i det..

Och på tal om damp. Var inne på lunarstorm (Neej, jag "har inte tagit bort den än" för jag e inte lika cool som ni andra ;) Har den helt ärligt mest som underhållning) & kollade runt lite, när jag plötsligt får ett argt gästboksinlägg om hur fel min uppfattning är om bloggande? Vet inte vad det är för uppfattning man ska ha heller, var och en använder väl sin blogg som den vill ;) Riktig damp hade killen iallafall, han försökte göra klart för mig hur tråkig min blogg är. Jaha. Synd.. läs inte den då? Hehe, det fula är att e ganska säker på att den här killen har skrivit till mig tidigare, så min slutsats är att han troligen lider av damp... och jag är den som framkallar den.

Framkallade damp inne på Maxi med. Jag & Josse bråkade om bröd, jag ville ha ett fyrkantigt bröd & hon ett runt. Sen råkade hon slå sig själv på varukorgen, o bara för det slog hon till mig med brödet! Precis som om det var mitt fel. Dampunge... man får inte slåss med bröd.

Fan! Nu har mitt öga cpryck igen! Så jävla obekvämt... är det forfarande kvar imorrn lovar jag att filma ögat och visa. För det är helt cp, haha!

Haft en trevlig kväll, jag & Josse underhöll oss genom att kolla igenom roliga människors bilddagböcker. Hittade en tjej som lagt ut bild på sin nypiercade bröstvårta. Trevligt... tur man redan hade käkat ;) Sen började pappa cp:a sig. Han hade varit duktig & tvättat en massa, men råkat missfärga Josses mysbyxor.

Pappa: - Nej, men då får jag väl ersätta dom.
Jag: - Haha "ersätta" (Dålig humor)
Josse: - Neej, det gör inget har jag ju sagt!
Pappa: - Tyckte du att du kände dig utvecklingsstörd i dom?

Vet att man inte får skämta om utvecklingsstördhet, men jag tycker det är ett roligt ord.

Ska försöka lägga mig i tid, Väla imorrn me Louise ju :) Me like, me like. Så ska nog strax nanna, men först Sex & the city som jag as usual spelat in på vår underbara boxer ;) Boxer är bäst.

Gonatt <3
Regnskog
Tog ett kort nr jag var ute & gick genom skogen. Genom solglasögonen såg det nästan tropiskt ut ;) Fast det kanske det inte gör nu riktigt... men fint ändå.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0