Aaaj aj aj

Har ont i mina armar & ben! Eller dom är helt svaga med andra ord. Fick nya, jobbiga övningar av min tränare när jag var där imorse. Och första gången man gör dom är värst. Förra gången fick jag ju sån träningsvärk att jag knappt kunde gå! Så får det inte bli den här gången, ska fan jobba imorrn. Lyckat sitta i kassan med cp-armar ;)

Stretchade som fan, så får hoppas det hjälpte lite iallafall. Som tur är kommer övningarna kännas lättare nästa gång. Man tror det ska kännas lika jobbigt, men dom gör inte det sen. Och eftersom jag varit så duktig ska dom göra mig till fullvärdig medlem = jag får gå på de obemannade tiderna :) Så jag kan gymma vilken dag som helst mellan 5.30-0.00. Underbart!

Klantade mig idag. När man ska låsa sitt skåp i omklädningsrummet gör man det med hänglås. Vad gör jag? Jo, tappar nyckeln! Och min nyckel var typ mikroskopisk, så självklart hittade jag den inte. Så vi fick ta en tång & ta isönder mitt fina hänglås :( Buhuu! Så får köpa nytt nu. Störigt som fan!

Försökte sola innan eftersom det är så fint väder ute! Men var lite för blåsigt, så klarade bara en kvart typ, sen fick det räcka ;) Hoppas det kommer mer sol snart, behöver jobba på min solbränna hehe. 

Nej, nu ska jag dra till mams. Ska käka där, vi ska troligen grilla :) Trevligt!
Pusshej!

Lunch jao
Har dålig fantasi, så min lunch fick bli stekt ägg med lite grönsaker.
Pyss*
Haha, mitt högra öga på bilden har inget smink ;)

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

tränar du "till" nåt speciellt med all fys?

2009-05-20 @ 16:52:09
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Michaela

tack! :))

2009-05-20 @ 17:13:42
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: alec

vad tycker du vi tjejer ska säga till oss själva framför spegeln`?

2009-05-20 @ 19:12:50
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: alec

jaaaaaaaaaaaa jag håller med om kissie :P



allt bra då?

2009-05-20 @ 21:48:00
URL: http://alecstar.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0