3.30

..är klockan nu = läggdags. Ska upp 7.30 och köra mamma till jobbet, så kommer vara helt död. Smart man är ;)

Förlåt blogg, att jag inte uppdaterat dig idag. Inte varit på humör helt enkelt. Bara slappat hela dagen typ, var seg. Gick ner en runda till affären & köpte mig ett onödigt pack cigg. Var på seghumör igårkväll med och sjukt röksugen, så tänkte att ifall ett sug kommer ikväll igen ska jag vara förberedd. Men det gjorde det inte :) Duktig jag är.

Gymmat idag med. Var sjukt seg, varje övning kändes asjobbig. Ville bara lägga mig ner och sova. Men jag tog mig igenom det ganska bra ;) Ibland är man skitpigg på gymmet och ibland död. Idag var jag döööd...

Nej, nu måste jag sova fan. Usch usch.. är hemma hos mamma, så har inga bilder på hennes dator. Men lägger ut ett roligt klipp på min pappa som jag la ut för 2 år sen :)

Gonatt <3


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0