Yeyey

Sitter här & planerar saker inför min Räkas B-day ;) Haft panik i cirka en månad nu över vad jag ska fixa till henne, men nu börjar allting falla på plats. Kommit på en del bra grejer..

Nyss fört över lite pengar från mina fonder med. Det sviiider! Men får skylla mig själv, ingen har ju tvingat mig lägga pengar på fest & sprit under dessa 2 månaderna direkt ;) Måste börja spara lite med, eftersom gymmet i Båstad koostar! Men det är värt det.

Nej, hinner inte skriva mer nu. Ska till Mc Donalds me min Louisia & ta en kaffe ;) Yeye!

PUSSPUSS<3

WeR6:y
Wiuiu :) Söta är vi.
FödelsedagsBarn!
På tisdag fyller de här lilla Räkan 20 År <3

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0