Slang-Åke

Är Pysens nya smeknamn! Haha! Pappa går runt & kallar alla det, men tillslut bestämde han sig för att vår katt Pysen skulle bli den som fick äran till smeknamnet! Slang-Åke... Jaffa har också smeknamn, vi brukar kalla henne allt från Lasse till Blondie. Micket fiint jao:)

Jag har varit typ ensam hemma i veckan. Snigel är i Polen med sin klass (Dom köper säkert horor där, snuskiga fjortisar) och pappa jobbar mellan 14-23 den här veckan. Det har varit en underbar vecka. Stekta champinjoner till middag och nakenhet (När man är ensam hemma måste man ta av sig alla kläder och utnyttja det). Men det gjorde inte jag... faktiskt. Om trippen mellan sovrummet & duschen inte räknas då..

Pysen har varit sjukt jobbig med nu den sista tiden. Det är ju Vår, kåta-katternas årstid, så han vill ha uppmärksamhet 24/7. Förutom jamandet, vill Pysen kela en massa. Han har sovit tätt intill mitt huvud nu varje natt nästan. Gulligull!

Jaja... får väl försöka lägga mig strax. Men först ska jag vika ut min pappa, eftersom han alltid säger & gör så dumma saker ;) Detta är verkligen höjden av fattighet!

Pappa: - Jag bet fanimej av en tand!
Jag: - Vaa? Ehh
Pappa: - Jaa, men jag limmade på den igen med superlim! Haha så nu håller den ett tag! Hihihi
Jag: - Haha, men vafan!
Pappa: - Jaa, men säg det inte till någon! Får fixa det sen när jag får pengar.
Jag: - Hahaha!
Pappa: - Den fastnade. Helt jävla cp ju, hahaha!


Sen gick han runt & skrattade jättelänge.

Ojoj, nu rör sig tjock-katt här! (Tjock-katt = Pysen) Bäst jag kelar med honom lite.
Gonatt Babes!

Lasse & Slang-Åke
Söta pluttdjuren tog sig en tupplur i min säng (Lägg märke
till Jaffas baktassar, gulligt!)
SVAMP!
Mmmm... me like.
Invirad boll
Bad pappa ta in min Pilatesboll från förrådet. Han var
skitig, så fick duscha honom lite. Söt boll ;)


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0