Skärp er!

Yes, Internet håller på att ordna upp sig igen. Så snart kommer jag ta hand om dig igen blogg ;)

Helt sladdrig, nyss varit på gymmet i Båstad. Jag & Louise ska börja gå där (Om min ekonomi tillåter mig). Det verkar skitbra, för man får en träningscoach typ som håller koll på en & ser till att man tränar. Så var där idag & snackade me honom, så han la upp ett litet schema till mig. Sjukt jobbiga saker fick jag göra, men vill man va fin får man lida pin ;)

I sommar vill jag fan kunna vara på stranden utan att skämmas. Så nu jäävlar ;D

Katt på gym

Fan vad alla ska "må dåligt" nu för tiden. Klaga & shit för minsta smågrejerna. Herregud, om ni bara visste. Snälla ni, ryck upp er för helvete. Life goes on, det blir bättre. Människor som mår riktigt dåligt skriver inte det på Bilddagboken eller Lunarstorm. Dom går hos Psykolog eller håller det inom sig.

Jag är glad att jag är en positiv människa, annars hade jag aldrig pallat. Jag mår bra. Jag har en familj, jag har tak över huvudet, jag har vänner. Man ska uppskatta det man har istället för det man inte har, det har jag lärt mig iallafall. Detta är inte riktat till någon, mer ett tips till folk som har det mesta men som ändå ska hålla på och klaga. Man ser det överallt liksom. Vill man må dåligt mår man dåligt. Vill man må bra mår man bra.. i princip. Det tycker jag iallafall.

Aja, det var allt för idag. Nu ska jag sätta mig & kolla lite på "Det rätte för Rosing", tycker det kan vara ganska underhållande eftersom hon är så fuul ;) Mohaha! Tack & hej barn!

*Smaack*
Här får ni en söt liten bild på mina rosa läppar ;)
Kisskiss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tankte bara saga word up om det du skrev om folk som klagar pa smasaker. sa javla true! det ar som aesop rock sager "when you gon shut the fuck up and realise what u holdin aint really broken?"



safe

2009-03-12 @ 10:04:50
Postat av: Jenny

Tack tack, jo tycker också det. Är trött på folk som bara klagar när dom enligt mig har i princip allt. Man orkar inte lyssna längre ;P

2009-03-12 @ 18:37:33
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0