RASTLÖS!

Fan, jag suger verkligen på att sitta hemma en Lördagkväll. Jag får panik! Ser framför mig hur folket festar & har kul i Halmstad. Nu är det efter löning med = fett mycket folk ute. Och här sitter jag :(

Vill inte supa, bara dansa & träffa folk. Så jävla tråkigt sitta här.. ingen som vill umgås me mig heller, typ alla är upptagna & trötta. Tänkte att min kära vän Avnos kanske skulle ha tid, men han kunde inta dra ut eftersom dom hade gäster hemma.

BajsBajsBajs. Jag måste vara störd, får panik bara för att jag är hemma en Lördagkväll. Men det är så segt bara... Josse är hos en kompis & pappa ligger inne i sovrummet & pratar med TV:n (Kollar på fotboll).

Pappa är inte den typen som går att umgås med sååå bra, men när man väl gör det brukar vi ha kul ;) Vi är ganska lika, lika störda typ. Som jag & pappa i bilen igår tillexempel;

Pappa: - Varför har inte han blinkers den jäveln?
Jag: - För att han är bög.
Pappa: - Ja, det är mycket möjligt.

Nej, får gå & kolla TV me Selma istället. Hon vill umgås med mig ;) Gullekatt. Och äta mig fet på lite Ananasglass ska jag med göra. See ya later maybe ;D

Mys me Pys
Jag & Pysen myser. Han gillar när man bär på honom. Min rygg däremot gillar
det inte... för att han är en fet katt. But me like <3





Follow my steps is the road to success.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0