Partey at Valentine

..I Halmstad! Japp, festade på Valentine i både fredags & lördags. På fredagen drog jag dit me Nura, Emelie, Besjana & hennes syrra Dardane! Mycket trevlig kväll, blev några otydliga mobilbilder under kvällen med. Fick dock 1 läskig påtänd kille över mig, men efter att Nura sagt till vakten (Han vägrade låta mig vara) så stack han. Från Danmark kom han, ingen större chock ;) Haha! Nej men finns mycket såna drägg där ju... blä.

På lördagen drog jag ut me Malin & hennes Mange, men kvällen var lite dryg. Inte alls mycket folk ute.

Toalettkort!
Toaletter är en bra plats att ta kort på ;)
Seriös
En lite bättre egobild... ser rolig & bestämd ut, haha!
Mini-Laptop
Nura har en jätteliten söt, rosa Laptop. Beautiful!
Bling*
Nura sötar sig med min kamera ;)
Voilaa!
Lånade lite glitter av Nura. Sexy sexy ;) Den här gången kom jag
iallafall ihåg att ta lim på ögonlocket innan jag satte på glittret.
Glömde det förra gången, så hade glitter i hela ansiktet i slutet
av kvällen, haha!
Tadaaa!
Emelie posar i fåtöljen ;D
Bessii
Lite otydlig bild på Bessi i soffan
Sunshiine
HAHA, den här bjuder jag på ;D Ser lite drogad ut i soffan, min kropp
ville dansa!
Tittut
Nura posar sött inför den avancerade mobilkameran ;)
Wiie
Emelie & Dardane in the sofaaa
Lack & läder!
Jag vet att jag är störd, men såg 2 brudar inne i rökrummet
som var mycket speciellt klädda, så var tvungen fota dom ;)
Men som man säger, smaken e som baken! (Apropå ass.. haha)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0