Packad?

Nej nej, inget sånt. Sitter hemma hos Emelie nu. Hon ligger uppe & sover för tillfället (Vilket hon nog gjort i 1 timme minst nu). Klockan än 6 på morgonen. Är fortfarande vaken men ska nog strax nanna. Var ute på Valentine ikväll. Skulle blivit Moon eftersom jag hade VIP där och kom in gratis, men kön var sjukt lång så vi sket i det.

Var ute med Emelie & Besiana :) Mycket nice kväll. Gick dock lite för fort tycker jag ;) Lite efterfest hade vi här hemma med, me shots & kokt potatis haha! Gott.

Nej, som sagt ska nog nanna nu. Teletubbies har nyss börjat, ska kolla på det innan jag lägger mig kanske? Or not.

Kommer upp bilder när jag har tillgång till Internet igen (Vilket jag fortfarande inte har hemma) Cp.

Gonatt bebisar <3

I am sledeen
Bild tagen på Emelies toalett klockan 5.30 på morgonen.

Körkskrew
Emelie hjälpte mig få upp korken till Jordgubssvinet :D
Bebiis<3
Emelies dotter är så söööt! Hon åt en bit av mitt läppsyl :)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0