Opps..!

Sov aslänge idag. Vaknade & upptäckte att klockan var 14, så flög upp ur sängen. Hade en skithemsk dröm inatt :S Eller imorse rättare sagt.

Drömde att jag & Eve + 2 till skulle ta livet av oss. Eller vi hade typ nånting som vi ändå skulle dö av, så det var typ en blandning mellan att vi skulle ta livet av oss & dö av oss själva. Eve hade typ sömntabletter eller något som vi skulle ta en av, sen skulle vi somna in. Skitjobbig dröm, för jag fick verkligen sån ånger i drömmen att jag absolut inte ville dö. Sen efter vi hade "somnat in" vaknade jag igen & upptäckte att jag inte dött. Så då fick jag panik & försökte få tag i Eve eftersom jag var rädd att hon hade dött. Helt sjukt.

Blev glad som fan när jag vaknade sen iallafall ;) Inte hunnit med mycket idag asså. Käkat  frukost, duschat & funderar på att strax gå ut & gå en sväng. Sen blir det gymmet....

Ikväll blir det nog utgång i Halmstad me Nur. Har inte råd, men tänkte bara lägga ut 50 kr ikväll & inte dricka en massa. Bara onödigt + det sabbar min planering att komma i form om jag super till det.

Hinner inte skriva mer nu eftersom jag måste föna mitt hår, sen gå ut (Dagen går så snaaaabbt!) Men återkommer nog senare :)

ByeBye!

Läggdags!
Sleden kvällsbild på mig..
Packad räka
Drömde hemsk dröm om min räka <3
SpegelSnopp
Ska nog ut med den här lilla Korven ikväll.



Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0