Nyduschad

..Och fin känner jag mig. Nyss varit ute på min dagliga promenad så är lite varm. Ska strax käka lite sen bär det av till gymmet. Blir antagligen en nykter kväll för mig idag, eftersom Nura ville dricka ikväll och hon brukar köra så jag får ställa upp. Men gör inget, har dåligt me pengar + det sabbar min träning om jag dricker varje helg.

Nej, får väl bege mig nu. Ha en trevlig kväll ya all! ;)

Osminkad
Idag har jag en mycket bra hårdag :)
Ankor!
Såg söta små ankor när jag var ute. Men dom simmade ifrån mig :(
Man ser tillomed fartränderna så fort som dom simmade.
RacerAnkor!

Kommentarer
Postat av: SIS ..

och wtf gör du i mitt rum?

2009-03-27 @ 20:04:06
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Postat av: Alex

Vad fint hår! o du passa skitbra i den tröjan :)

2009-03-28 @ 18:19:49
URL: http://allyxandria.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0