Jag ryyser

Så skön låååt! Me like, me like very much :) Blir glad när jag hittar nya bra låtar, haha! Lägger in dom på min Mp3. Fast denna låten är inte ny direkt, bara jag som är seg med att hitta den ;) Höhöhö...

Ska strax stänga ner, eftersom Sex & the city börjar om 10 min. Jag ääälskar sex & the city! Så bra. Sen ska jag iväg & träffa min kompis Avnos en liten runda. Detta har varit en bra dag, jag känner hur min kropp jobbar bort fettet... skönt ;)

Återkommer imorrn! PUSS BABES <3
Puss*


YoungBloodz - Presidential. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: emelie

min blogg ä bäst ;)

2009-03-25 @ 23:17:42
URL: http://eliees.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0