FUUCK!

Det här var inte bra. Gick nyss upp och skulle käka frukost, när jag upptäcker till min förskräckelse att äggen är slut! Det enda som fanns kvar var ett sprucket ägg, men spruckna ägg äcklar mig så det kunde jag inte äta. Tog en skål med lättfil & cornflakes, sen upptäckte jag dom... muffinsen. Inte bra.

Pappa hade haft en kompis här (Vet inte vem det var, pappa är vän med alla) så för ovanlighetens skulle hade han köpt hem muffins (Vi köper aldrig hem kakor & shit annars, som tur är). Eftersom jag var hungrig & äggen var slut så blev det 2 muffins till frukost. Bra va? Not! Jag som ska komma i form till sommaren! Dessa muffinsen kommer förstöra allt mitt arbete!

Okey, inte allt kanske. Men min kropp gillar att gå upp i vikt, så den kommer väl göra allt den kan för att sätta muffinsen runt magen eller något. Jaja... får ut & jogga en runda sen + ska till gymmet ikväll så ska nog lyckas bli av med det igen :) Får tänka positivt!

Vet att jag inte kommer bli direkt vältränad på 3 månader, men komma i bättre form än jag nånsin varit kommer jag lyckas med iallafall! Det kommer min tränare hjälpa mig med :) Dessutom är jag inte ute efter att bli någon smalis, bara att gå ner några kilon. Former á la J.Lo & Beyoncé är alltid snyggast! And I'm gon' be hot ;)

J.Lo & Beyoncé
Vem är snyggast? Jag tycker Beyoncé, shit vilken kropp hon har! Mitt mål till sommaren..
3 months to go!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0