Fest varje helg

Me like! Jag tror inte det finns någon som älskar att festa lika mycket som jag. Helt sjukt! Men icke bra... but that's the life of an arbetslös.. and singel ;) Men nu ska det bli lite lugnare på den fronten eftersom jag blivit medlem på det cpdyra gymmet i Båstad.

Iallafall, lite uppdatering från förra helgen här eftersom jag inte haft tillgång till datorn innan;

Lördagkväll


Var ute med Louise & Nura. Louise skulle på en fest i Genevad, så Nura tänkte vi skulle lämna av henne där & sen dra till Valentine o festa (Louise kommer ju inte in där eftersom hon bara är 17). Men planerna blev inte riktigt så. Det slutade med att Nura lämnade mig & Louise på festen, sen drog till Halmstad själv på ett ärende.

Runt 2-tiden hämtade Nur upp mig på den tråååkiga festen (Massa folk var där, men mest tråkigt folk enligt mig) så drog vi vidare mot Halmstad. Tyvärr sög Valentine också, så vi drog vidare till Statoil. Jag köpte en macka & ett kinderägg till Nura (Hon ville jag skulle köpa en liten överraskning till henne).


Haha, vi hade kunnat vara med i sån Kinderägg-reklam, Nura blev jätteglad för sin "överraskning" :) Sen försökte vi bygga ihop leksaken hon fick i ägget, men det gick inte så bra. Saken skulle föreställa både en dinosaure & en buss, så jag försökte bygga om den, men tappade huvudet hela tiden. Så jag fick klättra runt i Nuras bil & leta upp den igen. Jobbigt!

Toalettkort
Ett av mina toalettkort från kvällen ;)
Byggare-Nur
Nura leker med sin nya överraskning :)


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0