Dagens kort

Istället för dagens outfit som vissa har ska jag ha dagens kort istället ;) Mohaa! Eftersom en arbetslös persons (Syftar på mig själv) outfit till största del består av mjukisdress så känns det lite onödigt... inte mycket till outfit. Typ minsta lilla trippen till affären eller om man ska träffa en kompis gör att jag klär upp mig. Verkligen trött på det här mjukislivet... eller nej, det är jag egentligen inte. Men ibland... så när jag väl "klär upp mig" kanske det blir ett litet kort.

Iallafall. Idag har jag träffat en kompis, vi tog en kaffe på Mc Donalds eftersom han jobbar där. Sen drog jag hem & tog en lång promenad. Gick inom affären och hälsade på min lilla räka som jobbade på flitigt ;) Inte speciellt händelserik dag.

Men ska träffa Louise ikväll iallafall eftersom hon börjar sin skola sent imorrn. Mycket trevligt :) Tror jag ska dra & ringa henne nu.

Puss barn<3

Sunshine!
Såhär fint väder var det ute när jag vaknade :)
Rufsboll
Och såhär fint såg mitt hår ut.. brukar vara jätterufsigt,
men imorse såg det ganska okey ut ;)
Äkta vara
Fixade till mina naglar. Nageln till höger är dock inte fixad
på den här bilden som ni ser. Han är en outsider..
FatCat
Pysen låg & nannade i min säng. Med huvudet nertryckt bland
mina bunnies... gulligull!
J.
En lite sleden bild på mig själv får jag väl bjuda på ;)
Totally fresh


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Gled förbi din blogg och måste säga att du är helt fantastiskt söt.

2009-03-26 @ 21:55:54
URL: http://www.storyoflarsson.blogspot.com
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0