Dagens bilder

Idag har det varit en lååång dag. Inte konstigt med tanke på att jag var uppe hela natten ;) Idag har jag hunnit med mycket iallafall. Jag har:

* Varit ute & gått (2 ggr tillomed)
* Gymmat
* Inhandlat lite saker inför Eves b-day ;)
* Träffat Avnoso
* Lekt med Jaffa i trädgården + hoppat studsmatta, wiie!
* Städat mitt rum + dammsugit lite i övriga huset
* Tvättat
* Diskat en stekpanna :)
* Diskuterat dagens händelser + snackat skit med Louise över telefon ;)

Och nu väntar jag bara på att Eve ska ringa mig så jag kan snacka me henne lite om hennes födelsedag. Känner att jag inte kommer palla vara uppe såå mycket längre till, ögonen börjar svika mig nu. Stackars uttorkade ögon.

Mitt rum + Katt
Liiite renare rum. Skönt. Tjock-Pysen trivs bland alla bunnies ;)
Trött Blondie
Sleden bild, börjar bli sjuuukt trött nu... ålderstecken.
Blått Vatten
Färgade pappas vatten blått. Känner på mig att han kommer bli
mycket stolt över mig!
Nylons
Sorterade bland alla mina nylonstrumpor. Fanns inte en enda hel,
alla hade något hål på sig. Så är det alltid efter jag varit ute...
vad gör jag egentligen? Typ ålar mig fram på dansgolet.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0