Bra dag

Har varit en ganska trevlig Torsdag idag. Haha! Inte gjort något speciellt egentligen. Men ändå.

Kom upp vid 12.45, vilket var en hyfsad tid för mig. Nej, vet det är sent. Men jag kan sova ännu längre, så det var bra för att vara mig ;) Gick en promenad som innehöll en del joggning, försöker få upp min sjukt dåliga kondition.

Sen träffade jag en kompis. Skulle överföra några cigg eftersom han var desperat, hehe. Sen på vägen hem såg jag Malin på cykelbanan, så hon hängde me mig hem. Vi käkade korv (Nyyttigt, not!), sen drog jag till gymmet & tränade bort korven medan Malin solade.

Direkt när jag kom hem blev det en snabb dusch, sen bar det iväg igen. Körde 2 kompisar hem. Vi blev typ förföljda av någon skum tjej. Hon var överallt där vi var + hon glodde. Skumt.

Och nu är jag hemma, Både jag, min syrra & paps e lediga imorrn så vi lär sitta uppe halva natten. Mohaha!

Nu ska jag kolla på Sex & the city. Men återkommer kanske sen ;) See ya!

Tattoo
Bimbobild..typ. Nej, men tattoo måste ju också vara med på bild ;)

Kommentarer
Postat av: Carlos

I don't understand anything what you're writing on your blog. But you have very nice pics, hotgirl :)

2009-03-23 @ 17:32:48
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0