Beställ på nätet

Ägnat en del av min dag med att finjustera min blogg. Fixat lite ny header och sånt, ska strax lägga in den :) Sitter & beställer lite fina saker från nätet. Hittade en jättesöt Playboy-bikini på Halens.se. Mååste ha den! Inte speciellt dyr heller så. Me like veeery much :)

 Bikinin hittar ni på den här länken:
http://www.halens.se/ProductPage.aspx?pid=039966&oc=7#feedback

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen. Ska lämna in en film som jag & Eve hyrde igår :) Liten mýsig filmkväll hade vi hemma hos mig <3

Ses sen, Ciiiaao!

Me & Sis <3
En bild jag tog när Josse skulle testa ett par byxor inne på Vila ;)
Sis ser inte helt beredd ut, haha! Fan, nu blev jag sugen på att shoppa...


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0