At Maliiin's

Hemma hos Malin nu. Klockan är 01.21 och vi sitter & super till det lite, haha! Eller inte super direkt, men vi dricker fanta... och liiite lite vodka i. Mums! ;) Ibland kan det vara trevligt med sånt. Ville ju egentligen ut ikväll (Var en runda förbi B&B me en annan kompis, shiit me folk det var för att vara en onsdag!) men blev inget med det, så då går en sitta-hemma-och-dricka kväll lika bra...nästan.

Haha, Malin bad mig nyss att hjälpa henne komma på nåt "snuskigt" att skriva till hennes beloved ;) Inte helt enkelt. Tänkte hon kunde skriva att hon låg naken i sängen, men det hade han nog tyckt vore lite skumt med tanke på att han vet att jag också är hemma hos henne. Så lät henne komma på något eget istället ;)

Tänkt på det. Vi tjejer e ganska störda när det gäller att skriva med killar. Eller inte alla tjejer, men många. Vi tänker oss noga för innan vi skickar något, läser igenom smset & hela skiten innan vi skickar till killen (Förutom om man varit tillsammans i 100 år då). Medan de flesta killar inte tänker på sånt, utan bara skriver o skickar. Eller det verkar som det iallafall. Tror många av oss tjejer tänker lite för mycket ibland ;) Eller har jag fel?

Nu ska vi fortsätta vår lilla "fest"-kväll (Eller natt). Men först kommer här lite sexysexy bilder som vi tog nyss, haha! Osminkade & fina, jajemen.

Cheeers!
Mycket lyckad bild.
We R hot
BB - Busiga Blondiner <3

Kommentarer
Postat av: elin

söta baaarn (:<3

2009-03-05 @ 13:13:48
URL: http://russiinbullee.blogg.se/
Postat av: Sulle

Jag har samma tatuering som den du har på armen! :P

2009-11-23 @ 23:29:46
Postat av: Jenny <3

Okey, fast det kan du omöjligt ha eftersom jag designat min själv.

2009-11-24 @ 15:22:19
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0