Äntligen!

Är modemet här! som min blogg har fått vänta ;) Men har ändå varit hyfsat duktig med att uppdatera den hos kompisar & mamma tycker jag.

Hinner tyvärr inte lägga ut en massa bilder & text just nu eftersom jag ska iväg till gymmet snart. Duktig är jag :) Men jag måste. Snart sommar = Bikini = Need a hot body! Så det så.

Först en gullig sak. Min pappa fyllde år i lördags, så jag & Josse bestämde oss för att köpa en AC/DC-keps till honom eftersom han använder keps + äälskar AC/DC. så vi gav den till honom i förgår. Han blev jätteglad :)

Pappa: - Åh, en sån har jag önskat mig jättelänge! *Sätter på sig kepsen* Den ska jag ha på jobbet imorrn.

Sen gick han och la sig med den på. Trevligt att folk uppskattar ens presenter iallafall :)

Återkommer senare ikväll.
Ciao ;D

Mjukis!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0