R.I.P Michael Jackson

Första bilden jag såg på Bilddagboken när jag startade datorn imorse var "RIP Michael Jackson". Trodde först det var ett skämt, men sökte sen på google & fick fram att det var sant. Michael Jackson är död.

Sen drog jag till jobbet, där innehöll alla 3 kvällstidningarna en fet bild på Michael Jackson. Sjukt tråkigt asså... han var en av de grymmaste. Men måste samtidigt säg att det nog var ganska skönt för honom. Han har inte mått så bra den senaste tiden har man ju märkt. Synd om hans barn bara...

Var dock tvungen att skratta när jag hörde några barns reaktioner till bilden på löpsedeln ;)

Först; 5-årig tjej pekar på Michaels foto i tidningen och vänder sig mot sin mamma "Mamma, varför har han läppglans?" Sen kommer även sonen "Är hon död?"

Då knäckte jag mig verkligen ;)

Rest in Peace Michael Jackson.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0