Hur gick detta till?

Hmm... jag vaknade 14.15. Inte bra, inte bra. Trodde jag hade slutat med det här nu, men tydligen inte.

Skyller på Avnoso. Tack vare honom somnade jag 3.30 inatt! Vi satt & lekte arga leken i min bil tills klockan var 2.10!! Sen blev jag trött, men han tvingade mig leka klart det för "Det låg 2-1 till mig, så jag är trög om jag slutar eftersom jag var nära på att vinna". Inte konstigt jag vann, jag var ju trött & sur sen ;) Dessutom bet Avni sig varje gång i läppen när han var nära på att börja skratta, så då kämpade jag bara ännu mer ;D

Öhh, just det! Sen gick jag ut för jag skulle bort & kissa bakom några buskar. När jag sitter där med byxorna nere ser jag en bil komma emot mig! Bilen bara fortsätter köra närmre och närmre, vilket var jävligt stördt eftersom dom borde fattat att jag gick på toa. Så jag fick dra på mig byxorna fort som fan, hann precis när bilen kom förbi. Så ser jag att det sitter typ 2-3 mörka killar i den och glooooor som fan! Så jag får damp & glor skitsurt på dom, sen springer jag mot min bil me Avni i;

Jag: - Öhh, AVNI!! Den bilen kollade på mig när jag kissade, det var blattar i den! Och dom glodde som fan! Kommer dom tillbaka får du skälla ut dom!

Haha, fan vad sur jag var. Äckliga cp-killar! Bläää...

Nej, får ta & hoppa in i duschen strax. Känner mig lite skabbig + klockan börjar bli riktigt mycket hehe ;)
See ya later! Ciao<3

B-Saaaus
Josse skulle göra couscous me bearnaise-sås till igår. Ja, oroliga att det inte skulle finnas någon sås behövde vi ju inte vara... 1 paket x 3 påsar, 1 paket x 3 påsar & slutligen ett fett paket x 6 påsar! Vår pappa mår fan inte bra asså...

Trodde Josse tog kort på mig, så började fula mig.. insåg sen att hon bara filmade ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0