Sängvätare ?

Mm, kul att jag har en reklam om sängvätning på min blogg. Såg dock att den bara kommer upp ibland. Ska testa klicka på den någon gång & se vad som kommer upp. Kanske är det en reklam för vuxenblöjor :) Som man kan ha på sig om man är sängvätare... hemskt.

Ska snart till jobbet. Ska jobba imorrn med, fast förmiddag vilket är skönt:) Bara 8.30-13.30. Sen är jag ledig söndag = fest på lördag ;) Helsingborgsfestivalen maybe? Får se.

Nu ska jag käka klart min frukost, sen blir det sminkning & påklädning. Kommer upp bilder från Köpenhamn senare.
Pusshej<3
Yeah
Får bli en egobild så länge;) I know u like

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Hur enkelt och snabbt som helst har jag samlat ihop 3500 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla [email protected]

2009-07-25 @ 08:59:09
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0