Printscreeen!

Nyss kommit hem från jobbet. Shiiit vad mycket folk! Fick nästan huvudvärk av blippandet från kassan ;) Men tycker det är ganska kul när det e mycket folk, eftersom jag suttit ett bra tag i kassan så är man van. I början fick jag fan panik när kön var lång & kunderna tjuriga, but not anymore ;D

Detta är värsta turistorten också (Ligger ju mellan Båstad & Mellbystrand) så inte konstigt det kommer mycket. Dock lite jobbigt när högljudda sthlms-killar kommer in, många av dom är så jävla tykna. We don't like that!

Ikväll blir det kanske Karsefors. Bonna-ställe, men kommer vara asmycket folk där så då är det kul:) Hoppas på att vi slipper alla fjortisar ikväll iallafall... annars finns öltältet. Hoppas på fint väder med, annars blir där så lerigt & jobbigt. Antar jag får försöka satsa på kilklack ikväll, annars går det inte så bra i gräset...

Var inne lite på min bilddagbok, såg att jag har ganska många bevakare ;) Lite kul. Det är många med tanke på att jag inte lägger ut bilder alls ofta, ännu mindre skriver. Men kanske ska försöka bli bättre på att lägga ut bilder, så ökar troligtvis siffran mer. Kan vara trevligt:)

Pusssss<3

Ohja
Mycket trevligt :)
Höhöhö
Fick en vänförfrågan på facebook. Fint namn hade han... eller hon..

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0