MSN-blupp

Aaaah daamn trött man är. Både festat & jobbat i helgen, det e ett hårt liv jag lever ;) Tur man är en man, höhö. Festat på Karsefors (Bondestället) hela helgen, sjukt kul hade jag & Räka:) Blev full på mesig cider (Som vi spetsade;) & dansade bugg haha! Dock var det lite jobbigt eftersom man blev så snurrig sen..

Aja, kommer mer info om helgen sen. Igår var riktigt kul:) Nu e jag jävligt trött, men ändå uttråkad. Kollade på en film, Juno hette den. Asbra ju! Nu snackar jag med SnigL på msn. Stördare syrra får man leta efter ;)

Nu ska jag nog vila mig lite... eller köra hem till mamma, SnigL tjatar.
PUSSHEJ<3
Rihi

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0