Efterfest me Snook

Madison igår. Club Monday gästade där, så det var trevligt! Även Snook var där, som gäst-Dj :) Drog dit med Louises syrra Amelie. Först blev det lite förfest i deras hus i Båstad, sen Madison. Sjuuukt varmt var det där inne! Trodde man skulle dö. När man gick på dansgolvet klibbades man typ fast på folk, veery fresh

Sen stod vi lite vid Dj båset eftersom Amelie ville önska en låt. Det slutade med att den ena killen i Snook raggade upp henne & ville ha me henne på efterfest ;) Han umgicks me henne typ sista halvtimmen. Ändå tänkte vi att man inte ska ta ut nåt i förskott. Tur vi tänkte så, för när d var dags för efterfest märker man att det var vi 2 + typ 10 st blondiner till! Bland annat några av groupisen som han sagt till Amelie var sååå jobbiga (Dom typ klängde på han heela tiden!)

Sen kom en vakt "- Ställ er utanför så ska ni få bli utvalda sen". Vi bara "Öhh, utvalda?" Fuck it! Palla sjunka så lågt? Så vi bestämde oss för att skita i det, kändes ganska pinsamt. Men efter ett tag kommer en kille "- Kom tjejer, ni ska med upp på efterfest!"

Jag hade redan fixat skjuts, men vi tänkte man kan gå upp ändå så länge & kolla. Vi hade rätt. det var lika trashigt som vi trodde det skulle vara ;) Typ 3 killar & 10 desperata tjejer +  en massa MASSA luftmadrass-sängar. Undrar vad dom var till för? Haha!

Drack lite champange iallafall... ur en flaska! Kunde man inte ens få ett glas liksom? Sen blev en kille på festen sur för att Amelie dissade honom, så vi drog ;) En efterfest blir inte automatiskt kul bara för att personen som håller i den är lite kändis. Nu fick vi ju iallafall veta vad vi nästan "missade" ;) Haha! Nej, trodde killen hade lite mer klass faktiskt.

Men sjukt kul kväll ändå. Förutom svettningar & ömma fötter. Min röv måste varit extra snygg också, eftersom den blev klämd på X antal gånger under kvällen! Det var en bra/dålig dag för min röv ;)

Ikväll blir det fest igen! Förfest at Louise & Amelies place, sen Rix FM! 4:e festdagen i rad för min del ;) Me likeeee!

Pussheej<3
A&J
Jag & Amelie posar fint inför Jens kamera ;)
Yeah
De 2 fotograferna + Amelie & jag. Kör min pose as usual, haha!
J&S
Träffade min kära Sophie också. Här ser man hur varmt det var, mitt ansikte nästan bländar en!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0