I drink so much I cry liquor..

..smoke so much weed, I fart weed smoke! Haha, nej skooooja bara ;) Lyrics från Papooses gamla låt "ridin shotgun". Älskade den innan. But now it's oold..

Iallafall. Utekväll igår at Madison's i Båstaad, med Sophie & hennes vänner:) Förfest hos hennes kompis Michaela, vilket tog 100 år för mig att hitta till fastän jag varit där innan. Sjukt fint hus har dom iallafall! Me like me like.

Runt 23.15 blev det taxi till Madison, lite sent kanske eftersom det bara varar till 2 men fint folk kommer sent vettni;) Tiden där inne gick sjukt snabbt. Jag kände mig konstig dock, helt seg & trött. Ville ställa mig i baren, men kände ändå att det kunde räcka med dricka. Så jag köpte inte en enda shot elr drink under kvällen, duktigt gjort av mig:)

Tråkigt nog blev jag jättepigg & glad i slutet! Typiskt när det är 10 min kvar liksom. Och och och, fanns en så sööt kille där! Han tittade så gulligt på mig ;) Så sved lite att dra hem sen, men men. That's life!

Hade tyvärr inte med mig kameran ut, så blir bara lite egokort att lägga ut.
Leende havsblåa öögon;)

PinkiPink
Kvällens outfit :)


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0