Bada e niice

Ahh... nyss varit & badat med Eve, Linus, Viktor & några till. Mycket trevligt:) Vattnet var inte så kallt heller.

Först drog vi till Skummeslövsbadet & skulle bada där. Men då hade några töntar hyrt den, så vi fick inte. Så vi drog vi till Vallbergas bassäng & badade där istället. Hade dock glömt min bikiniöverdel upptäckte jag när jag kom fram :S Men fick bada i Linus t-shirt istället. Den var svart med som tur va..

Haha, sen kom det en tjej & skulle hämta en boll vi hade. Så stod hon & pratade me Linus lite. Då ser jag & Eve, som sitter bakom henne att det är ett fett hål i hennes kjol så röven syns! Fan vad vi knäckte oss. Det värsta va att hon stod & vickade me röven lite med så då såg man ännu tydligare. Såg sjukt kul ut ;) Lite taskigt av oss att inte berätta det för henne kanske, men det var så roligt..

Nu ska jag käka mina körsbär & mysa framför TV:n ;D Jobb imorgon, dock eftermiddag. Seeegt.. men nästa vecka har jag semester! Då blir det partyparty:)

Pusshej<3
Nybadad
Nybadad & no make-up ;D



Åhh, äntlign fått hem denna låten med! Asbra. Konstigt att den knappt är känd av hans låtar. Finns inte ens på youtube så fick ladda upp en egen video me låten ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0