Top Model 11

Wiie, en ny säsong av Top model har äntligen startat! Kom ihåg när jag var yngre, jag haaatade top model! Tyckte bara det handlade om ytlighet... iofs gör det gör det, det är ju det som är huvudtemat; att man ska se ut som en model. Det är ju först o främst därför man går vidare. Men nu när jag har följt det i några år märker jag att det handlar om så mycket mer, om att den som vinner även ska vara en förebild.

Men sitter ändå ofta & stör mig på alla olika personer som är med där. Det ska alltid vara någon riktigt bitchig som kommer med, någon som ger sig på de svagaste i gänget & som snackar skit bakom ryggen på folk. Då är det jobbigt att kolla på det, för jag blir så suuuur hahaha ;)

Har redan upptäckt en jag hatar riktigt mycket i denna säsongen, och det är en 19-årig, barbieliknande tjej som heter Clark. Först tycker man hon är jättesöt, men sen när hon öppnar käften... asså, man vill bara sätta sig på ett flyg till USA och smälla sönder henne. Hon är helt störd, det första hon gjorde när alla modellerna kom till huset, var att börja snacka skit om de som enligt henne var "konstiga". Som tur är lär hon inte stanna länge där, för hon sög på plåtningen dom hade... ;)

Finns en tjej/kille med där också som heter Isis. Hon föddes som man, men är nu kvinna. Hon ser väldigt mycket ut som en kvinna med, så man tänker inte på det. Men självklart är det en massa tjejer där som har problem med det. Förstår inte grejen, hon ÄR en kvinna, hon har VARIT en man. Hon ska snart operera om sig till kvinna med, men ser redan ut som och beter sig som en. Så varför bry sig? Hon får väl göra vad hon vill med sitt liv, hon vill bli modell & ser ut som en också, förstår inte varför det alltid är folk som ska bry sig så jävla mycket & måste snacka skit.

Kolla, jag blir helt upprörd av Top Model, hahaha! Sån tönt jag är... längtar redan tills nästa avsnitt :) (Har redan sett lite bilder från nästa avsnitt, ser ut som att dom är på en båt & tar kort då)

Top model 11

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0