Suparkväll at Nura's (För min del)

Faan, jag suger ju på att blogga! O jag som precis hade börjat få upp min statistik över läsare (Liite iallafall) Sorry.. jag ska försöka bli bättre. Men det är så jobbigt, för varje dag händer det saker, sen pallar man inte skriva om det 2-3 dagar senare för då har man glömt hälften. Men men...

Tittade på Gaby när hon tränade salsa med sin salsatränare Orlando i Lördags (Han har vunnit SM i salsa:) Louise hängde med, så körde vi Gaby till Helsingborg eftersom det är där hon tränar. Kul att titta på, Gab är sjukt duktig fastän hon bara tränat i några veckor. Här är lite jag spelade in, tyvärr fick jag inte med det grymmaste som dom gjorde i början, men ändå ;) Föresten, You Tube sabbade kvalitén totalt på videon så den är lite suddig.



På kvällen drog jag & Louise hem till Nura. Hon ville vi skulle komma dit & supa, eftersom hon hade varit i Tyskland och köpt hem en massa sprit. Jag är inte den som tackar nej till gratis sprit, så vi drog dit. Gab & Stephanie var också där :) Slutade istället med att jag var den enda som söp (Gabbe & Nura drack inget, Steph drack typ 1 cider & Louise drack 2) Det var inte kul, för varje gång jag ville säga något fick man höra "Håll käften Jenny, du är full!" (Nej, såå full var jag inte, helt ärligt) 

"Tidigt" på morgonen vaknar man av jobbiga röster;
Gaby: Ditt tak är fint.
Nura: Pah taket, du menar golvet!
Gaby: Nej, jag menar ditt tak.
Nura: Varför då?
Gaby: Det är så... rakt.
 
Sen var det omöjligt att somna om, för då satte Nura igång turk-musik på högsta volym. Lyckades nästan somna om en gång, men då vaknar jag igen av att en Gaby sitter & hoppar på mig. Retards, nästa gång jag sover med dom tänker jag ställa min klocka på kl 5, gå upp & hoppa på dom, sen somna om igen.

Louise & Nura
Nura blir arg för att jag tänker ta kort (Eftersom alla är sledna) så hon försöker stoppa mig (Det är därför det ser ut som hon gör värsta Hitler-hälsningen)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0