Shopping

Varit i Halmstad idag med Louise :) Köpte mig lite underkläder, smycken & en söt tröja. Stackars Louise däremot fick inte köpt något mer än ett sött litet diadem. Hon ville ha en tröja, men hittade ingen. Så är det alltid, när man bestämt sig för att man ska köpa en sak, hittar man den aldrig. När man däremot inte har bestämt sig för att köpa något, hittar man en massa. Fick verkligen hålla mig idag för att inte handla upp alla mina pengar.

När jag kom hem stod Pappa & Josse o lagade mat :) Tortillas! Gott. Pappa hade sin rockmusik på hög volym, men lät honom lyssna lite för att vara snäll. Han erkände även att han är "efterbliven", när Josse var vid stereon sa han;

Pappa: Du får sänka musiken om du vill, Jenny.
Josse: Jag heter Josefin...
Pappa: Jaa, men det är inte lätt se skillnad på er, ni är så lika! (Min syrra är mörkblond, jag e vitblond, min syrra är lång & smal, jag e kort & knubbig)
Jag: Du är Efterbliven!!
Pappa: Jaa, men jag är snäll!

Haha, störd.

Usch, jag har hicka nu. Så otroligt irriterande. Ska försöka hålla andan...1,2,3,4,5....

Funkade inte. Typiskt. Aja, ska gå & ringa min räka nu & se om hon vill dra till Mc Donalds & ta en kaffe med mig :) Ciao!

Nyköpt :)
Köpte; BH, Trosor, Tröja, Guldkedja & blingbling-ring ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

var köpte du den rosa tröjan? :)

2009-02-19 @ 14:48:28
URL: http://sannahyden.blogspot.com/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0