Roliga Lunarmail

Klockan är just nu 02:11, och jag sitter fortfarande uppe :) Alla är vakna, pappa sitter & tittar på Blondie på TV:n, medan jag & min syrra fördriver tiden med att läsa igenom alla mina lunarmejl. Riktigt underhållande får jag säga, så mycket skumt folk som skriver till en. Man garvar ihjäl sig åt vissa mejl asså. Ska lägga ut några av de roligaste här så ni också får ta del av dom (Men skriver ju självklart inte vem som skickat det till mig, det skulle vara elakt)

Här har vi ett av en kille som är 21, har typ en bild på sig själv där han försöker se ut som en gangster:

"Hej sötis!
Var precis förbi din sida och gillade vad jag såg ..
Jag heter -----, Bor i Malmö och är 21 år.
Tog studenten från Heleneholmskolan i somras.
Jag Spelar trummor och skriver ibland lite dikter och texter.
Det här var nått litet
jag skrev för ett tag sen säg gärna vad du tycker.

Sitter ute i vinden och väntar efter någon.
Någon som kan komma och värma mig.
Någon som viskar mitt namn i kylan,
tar min hand
och lyfter den mot en varm kind.
Kallt regn faller ner på ditt ansikte
men ändå är du där.
Min hand är i din

Har du någon msn jag kan få? själv finns jag på
[email protected] 
annars får du ha ett underbart liv önskar dig all lycka Kram ----"

Här har vi en 27-åring som försöker vara cool...

"Halloj
Tjena mors! Jakob här. Wazzup?
"

Här är en som försöker se lationo-grym ut med solglasögon, 30 år

"Hej!
Vad du är grymt vacker!!!
*skickar över ett dussin röda rosor*
Får man kanske lov och bjuda på middag någon kväl??
Kram M"

Jovisst, jag har ingen aning om vem du är men självklart får du göra det
(Pucko!)

Här från en 25-åring

"hej
lockar jag dig?"

Va?

Här från en 23-årig skum sak:


"neee du. Me d utseendet kan man bara inte låta dej va, haha


Tkr du ser helläcker ut o verkar jättehäftig. Jag som tkr d e J---- 22 som bor o jobbar på farsans hästgård utanför eskilstuna där vi föder upp o tränar travhästar. Kan man kanske möjligen ev få din msn så addar jag dej direkt. Jag har bild på mej där /Kram J----

D va väl snällt skrivet? Så snällt att jag får din msn?"

Vem har bett dig att berätta om halva ditt liv? Det var inte snällt, ge mig tillbaka de sekunder av mitt liv det tog för mig att läsa det mejlet!

Från en 20-åring

"
Wow vilka tuttar du har kan man få veta hur stora dom är baby raawr"

Asså... jag har inte ens någon kommentar till det där.

Från 23-årig kille (Med typ golfkläder)

"Jag snurrade runt lite här inne och hamnade helt plötsligt hos dig!
Nu har jag snokat runt lite och fram till att du verkar intressant
Himla söt för den delen också =)

Är allt bra med dig idag? Vad pysslar du med när du inte hänger här inne?

Trötta hälsningar (ska snart sova) H----!"

Hahahaha, så gulligt! Faktiskt :) Men Nejtack.

Här från en riktigt cp 27-åring

hej sötnos
tänkte vi skulle gå på dejt en kväll för o se var vihamnar efteråt..hör av dig puss på kinden

Jag (svarade faktiskt på detta mejlet för det var så cp):
Eh, nejtack. 

Säg till om du går ut nästa helg så kan vi mötas på dansgolvet..kiss baby
 

Jomenvisst. Jag är inte född igår...


Orkar inte lägga ut fler nu. Men erkänn att det är ganska underhållande att läsa ;) Vissa blir riktigt besatta med, om man typ inte svarar skriver dom igen "Varför svarar du inte??? Ge mig din msn!!" Creepy.

Nej, nu är det dags att nanna ;) Klockan är snart 3.. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Kjell Olsson

hehe.. läste d mail du lagt ut... var mkt komiska å så... visst är d väl inge fel å fråga om en blinddejt o så men man vill kanske såna fall ha ett litet hum om ngn... iaf... fin blogg =) hoppas många läser :)



mvh

2009-01-06 @ 03:16:42
URL: http://welcome.to/slangen
Postat av: Larschan

Haha usch så hemsk "vi" killar är. Tur det finns undantag! :)

2009-01-12 @ 15:02:06
URL: http://larschanekstrom.blogspot.com/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0