Mangax.se

Ska få test-blogga åt en internetsida i en vecka, Mangax.se. Om dom tycker jag är duktig under den veckan jag ska få fortsätta. Låter jättekul tycker jag! Gör ju inte så mycket om dagarna, så har all tid i världen för att blogga. Ska skriva om Mode & Livsstil + lite allt möjligt. Får väl se hur det går...

Är ju inte egentligen såå mycket för att skriva om mode & kläder, men kan ju alltid ge det ett försök. Dessutom har jag ju min modegalna syrra till hjälp om jag kör fast + Jag får ju skriva om andra kul saker med. Som mitt liv till exempel, jippii! Mitt liv är ju såå underhållande ;) Nej, men det blir vad man gör det till.
And I'm gon' make it fabolous!

So wish me good luck, folks :)

Josse spexar
Snigel-syrran kan mode. (Fast här är hon inte uppklädd)

Kan Jenize skriva mode?
Kan Jenniiiize skriva mode? Maybe :)

Kommentarer
Postat av: josefin

MEN JAG HATAR DEN BILDEN! ASSÅ DEN ÄR SKITFUL TA BORT DEN...................... TA EN NORMAL BILD I STÄLLET :( dum du ÄR!

2009-01-22 @ 16:29:21
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Postat av: ARG

MEN JÄVEL DU SKULLE JU TA BBORT DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-30 @ 23:41:50
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Postat av: fredrik

Haha cool bild :)

2011-05-24 @ 07:08:05
URL: http://e-kompis.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0