Jaffa grishund

Min hund låter som en gris. Hon bara "Nöff nöff!" Jag har ingen aning om varför, men hon gör såna störda ljud jätteofta. Andra normala hundar skäller eller gnyr, Jaffa grymtar. Det är nog bara för att hon har en så stor gris-hundnos :) Ser nästan ut som ett tryne... ett fint tryne. Fast den var ännu finare innan när den var helt svart, nu är den mer brun... som Louise sa, det är troligen för att hon äter så mycket bajs. Som en gris.

Hon bökar också som en gris. Tar man upp henne i sängen börjar hon genast böka rundor med sin nos i täcket och grymta en massa. Japp, någon av hennes förfäder måste ha varit en gris. Men vi älskar henne ändå, för det är grisen i Jaffa som gör henne just till... ja, Jaffa :)

- Hej jag heter Jaffa & jag är en gris
Jaffa har koll på mode bättre än dig ;)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Låter som du har en mega charmig hund! Måste ju verkligen säga att den bilden var ju hur underbar som helst :P

2009-01-20 @ 15:48:01
URL: http://bloodismymusic.blogspot.com/
Postat av: JOSSE

är lite upprörd du vem är fotografen du måste skriva foto: josefin jacobsson (rulesbyjosse.blogg.se) BAJSKORD

2009-01-20 @ 16:25:16
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Postat av: jossss

sv: ja men skrev ju fel. du skriv nu vem som tog bilden! det är olgaligt attt gå in på andras mappar och sno bilder din lille tjuv, Hahaaaaaaaaaa fy! :D

2009-01-20 @ 18:28:28
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0