Fjortisbarn

Asså hatar inte ni också såna jobbiga lunar-fjortisbarn som låtsas att dom har många vänner? Dom ber alla dom känner (eller har på sin msn) skicka en bild på sig själv, sen lägger som ut bilderna på sitt galleri och låtsas att dom är bästa vänner med alla dom lagt ut bilder på. Ofta lägger dom ut bilder av andra könet också, för det är coolare.


Så sjukt töntigt! Varför vill man låtsas att man har många vänner liksom? Det är väl bättre att ha riktiga vänner i verkliga livet än att se ut som att man har det över internet? Precis som om någon bryr sig, bara "Jääävlar, kolla vad många säxysäxy tjejkompisar denna killen har, han måste vara värsta tuffingen IRL, Shiiiiiiiiiiit!"

Eller så är det bara jag som är taskig. Men jag tycker inte om barn. Speciellt inte barn i 13-15 årsåldern. Dom framkallar ett Damp-beteende ur mig som får mig att vilja slänga stolar i luften. Det ännu roligare är att dom vägrar inse att dom är barn också, säger man det till dom "Du är fortfarande ett barn" Dom bara "NÄÄ JAG ÄR INGET BARN!!" Så super dom ner sig ännu mer & knullar runt med några till för att motbevisa en.

Men det finns barn jag gillar också. Som min pappas kusins dotter Saga. Hon är sååå söt! Liten, blond & helt bedårande :) O min egen syrra med så klart. Hon är 15 år men fortfarande ingen fjortis. Hon dricker & röker inte, vilket är micket duktigt. Okey, hon har ju smakat sprit, men aldrig supit sig full ute på Ekebo som andra äckliga bebisar.

Okey, kanske är lite orättvis nu. Jag har ju faktiskt också varit 14 år. Men ändå... fjortisarna nu för tiden är faktiskt värre ("Nu för tiden"? Fan vad gammal jag börjar bli!) Inte alla, men ändå.. Nu ska jag käka lite, börjar bli riktigt hungrig. Peeeeace ;)

En lite suddig bild på en lullig Jenny
Tog bild på mig själv på Malins fest. Därav suddig ;)


Kommentarer
Postat av: Melissa

Svar: Jag är väl inte normal helt enkelt.

2009-01-19 @ 22:01:20
URL: http://melissarockstrom.blogg.se/
Postat av: issa

Kan inte säga annat än att jag håller med! dagens fjortisar är värre än förr, då märktes dom knappt;o nu kan man nästan inte gå ut en fredag/lördagkväll utan att se dom. uschaj!

2009-01-19 @ 23:32:30
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: issa

hehe Precis;) jag tänker hålla koll på din blogg hädanefter:) kul att läsa tycker jag! :)

2009-01-19 @ 23:43:57
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: spidi

ja du lilla fröken varför ens lägga så mycket energi på nån annan är väl min fråga. så länge du bryr dej om ditt så tror jag du gör rätt..

2009-01-21 @ 00:18:12
Postat av: Louise

efter att ha läst lite i din blogg kan jag intr förstå vad du klagar på? Du beter dig själv som en nerpissad snorunge och skriver likvärdigt

2011-03-14 @ 14:30:18
URL: http://teamtusen.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0