Uttråkad?

Jag har kommit på en bra aktivitet att underhålla mig med när jag har tråkigt: Träna! Lägga sig ner, göra 50 situps så har man blivit av med någon minut hur lätt som helst. Jag har tråkigt jätteofta så jag kommer se ut som Schwarzenegger om ett halvår.

Eller så skriver man konstiga meningar på Facebook som ingen fattar. Gärna något jätteprovocerande också, som t. ex. "Jag hatar barn". Folk blir jättearga och upprörda, för inte kan man hata barn. Men jag kan! Cuz I'm a hater. We hate.

Eller så kollar man tjocka barn som trillar på Youtube. Det är underhållning!

XXX
HAH!!
Typiskt barn.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0