Upprörd.

Jag & Jaffa var ute med Louise & hennes Chanel på promenad idag. Det gick bra, förutom att dumma Jaffa skulle vara hyperaktiv under hela promenaden. Springa hit & dit, blir stissig för allt. I slutet av promenaden sprang hon fram till en häck med 2 hundar innanför & började kaxa. Blev ett släpande i kopplet därifrån, sen skämdes hund.

Jag är nu upprörd för att:

1. Jaffa skämde ut mig & sig själv idag på promenaden.

2. Det tar 45 jävla minuter för att göra en liten fiskgratäng.

3. Lussebullen jag tänkte äta är gigantisk.

4. Louise försökte dra ner mina byxor på promenaden!! Kunde blivit total förnedrelse, men det lyckades inte tack vare min hårt snörade linning, mohaha...

XXX
Emo.
Hund försöker se ledsen ut, men det biter inte på mig!
Vuxen.
Jag försöker se vuxen ut utan smink. Hahaha... aah.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0