Törnrosa

Känns som att jag sovit 100 år inatt. Aah, satisfaction... vad ska man hitta på idag? Dagens planering so far:

* Promenad med mp3
* Desperate housewifes
*

Fyll i den 3:e stjärnan tack.

Träffade Avnoso en liten stund igår. Skulle köra hem han & Ricky från jobbet. Hade jag fått jobb på Mc donalds skulle det fan vara i Mellbystrand, så jävla skönt folk som jobbar där! Alltid massa fjönterier när Avnos & Ricky jobbar, brottning & bråk om musik m.m. Så det ska vara på jobbet :) 

Sen träffade jag Eve en stund. Vi gjorde inte så mycket, satt mest & snackade. Om allt och inget som vanligt. Mycket trevligt, men nu åker hon till Berlin i en vecka så kommer bli lite tommare här i Skummeslöv ♥

Tro det eller ej men nu kom solen fram, så dags för mig att dra ut en runda.

XXX
 
Hihi
En trevlig bild.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0