Så litet är det

NU JÄVLAR! Vet ni vad mina vänner? Redan ikväll bär det av till Malmoe-city! I like it a lot. Men har panik över packningen, kommer säkert packa 10 kg onödigt sen glömma de allra viktigaste grejerna. Har skrivit en lista igår på allt jag kom på som var viktigt (b. la. festoutfits & some sexy shoes).

Folk som försökt få mig att inte dra, "Malmö är inte så stort, kommer inte vara något folk ute". HAH! Nej, bara Sveriges 3:e största stad. Men visst, säkert ingenting jämfört med bondefesterna här i lilla Halland-avlång-korv. Nej, ärligt är det väl klart jag kommer sakna fira det me mina närmsta vänner. Men mina vänner drar på äventyr hela tiden, why not me? Jag är ingen hemmafru.. än.

Hmm, fick lite bråttom nu. Bilen ska besiktigas snart & här sitter jag i rufsigt hår & svettig uppsyn. Kanske dags att skynda sig lite...

XXX
Helfiguro.
Inga kul bilder idag än så länge, så får bli en bild på gårdagens utseende.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0